[python] jak uložit program?

BoneFlute boneflute na taco-beru.name
Středa Červen 18 10:54:35 CEST 2008

Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím Pavle a ostatní,
>
> přiznám se, že se stydím.
>
> znám mnohem mladšího kluka, který je nevidomý.
>
> Naučil se programovat pod vedením instruktora. Já na rozdíl od něho jsem tak
> říkajíc - samouk, protože u sebe žádného instruktora nemám.
>
> On se naučil programovat v Autohotkey, programoval i v javě, teď by se chtěl
> naučit programovat v programu Visual Basic.
>
> To jen na okraj.
>
> Něco jiného je, když se někdo učí programovat pod vedením instruktora, a
> něco jiného je, když je na to někdo sám.

> [...]
Co se týče mě, tak si nemusíš dělat vrásky. Dělal jsem čtyři roky v DDM,
kde jsem děcka učil programovat. A tehdy jsem ztratil jakékoliv iluze o
tom, že jsou některé věci samozřejmé.

Od tebe předpokládám, že definuješ co ti není jasné, a já se ti pokusím
co nejlépe vysvětlit. Nic víc, nic méně. Jakékoliv emoce jsou zbytečné.

Ať ti to jde :-)

--
BF