[python] praca s textom

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Pondělí Červen 23 15:13:00 CEST 2008

OPRAVA předchozího - odesláno moc brzo.

Předpokládám, že tenký Pythonový wrapper okolo C funkcí z MySQL API
bude v _mysqldb (či tak někde).
Vlastní modul MySQLdb implementuje pouze Pythonové DB-API nad těmito
nízkoúrovňovými prostředky.
Kterou přesně část hledáte?

Ad escapování: Při použití DB-API by nemělo být potřeba nic escapovat,
protože se o to postará DB-API, ne?

--VK
http://www.cestovatel.cz/