[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Středa Červen 25 18:32:03 CEST 2008

superman wrote:
> Jinak řečeno, přepisování hw/sw by nebyla v tomto případě moc výhra.

Ja to cekal :)

> Řekněme, že používání odladěnějšího sw vede ke spolehlivosti s větší
> pravděpodobností, než nového, zářícího novotou. To bylo asi hlavní,
> cojsem chtěl sdělit.

Jiste.

> Právě proto, že je Nokia založena na dlouho laděném kódu, zatímco
> Siemens C65 ne :-) Děkuji, že jste mi dal argument na mojí stranu :-) On
> se ten firmware ne vždy začal vyrábět v době, kdy vyšel mobil :-)

Pravda, je to fw S40, to je pomerne stara platforma, diky za pripominku.

> Ale nikdo nikdy linux kernel nepřepsal, a stále je tam obrovská spousta
> věcí z prvních dob. Přepisuje se jenom část a také se přidávají nové
> featury.

No, kdyz ma napr. patch na 2.6.25 oproti 2.6.24 50MB(!), tak tomu nemohu
rikat "stabilni SW" :).