[python] pysqlite

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Květen 15 11:02:21 CEST 2008

Zalezi co konkretne potrebujes. Sqlite je velmi jednoducha a sikovna DB
na mensi lokalni projekty.
Pracuje se s ni uplne stejne jako s jakoukoliv jinou DB, zakladni
prikazy (SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE) jsou naprosto stejne.
Pokud napriklad jiz pouzivas treba SQLAlchemy, tak jediny rozdil je, ze
pri vytvareni konexe uvedes, ze se jedna o Sqlite.

Pokud jsu jeste nemel s DB v Pythonu tu cest, doporucuji, jiz zmineny
odkaz http://docs.python.org/lib/module-sqlite3.html
pripadne tutorial uverejneny primo na pysqlite
http://oss.itsystementwicklung.de/download/pysqlite/doc/usage-guide.html
(bohuzel tyka pouze EN).

Tomas