[python] Prosba o pomoc začinam

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Středa Listopad 5 11:43:05 CET 2008

no treba ti pomuze metoda ktera pomaha mne pri uceni se noveho jazyka.
Vzdycky si dam nejaky maly cil.
V mem pripade je to mala hra Hadani cisel, pozdeji pak klasicky prekladovy
slovnik. No a postupne se k
tomuto cili probouravam az mam hotovo. kdyz uz to umim ma vyznam resit
slozitejsi veci.

Jinak ohledne pythonu tezko rict s cim ti pomoci nenapsal jsi ve ktere fazi
jsi se zastavil zda uz mas
nainstalovano prostredi nebo nevis jak zacit. (tomuto se venuje zacatek
vetsiny knizek pro zacatecniky).