[python] Bitmapovy editor v Pythonu

rajcze rajcze na gmail.com
Sobota Listopad 22 17:53:39 CET 2008

No, doporucuju ti projit si ty priklady co jsem posilal, a kdyz te ani
to nejak "nenakopne" tak ti asi nezbyde nez opravdu zacit od zacatku.

Jak moc zkusenosti mas s programovanim obecne? Jak moc s Pythonem?
Programoval jsi uz nekdy nejakou GUI aplikaci (v cemkoli)?

J.

--
Rules of Optimization:
Rule 1: Don't do it.