[python] Bitmapovy editor v Pythonu

Jiri Cerny black.jirka na gmail.com
Sobota Listopad 22 18:24:15 CET 2008

Tak abych se priznal , tak v pythonu zacinam uplne , ale gui uz v
programovani nejakou dobu bereme , no zkusim se na to nejak mrknout , kamos
v pythonu dela taky maturitak , dela hada , ten se v tom vyzna vic , tak to
zksuime dat dohromady a snad to nejak pujde , diky moc a v nejhorsim pripade
si zopakuju Maturitni ples xD