[python] python 2.6 released

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Říjen 6 09:43:30 CEST 2008

Ja mel za to, ze jo, ale je fakt, ze jsem ty novinky prelitnul jen tak
narychlo a jeste jsem se jim plne nevenoval, ale vzhledem k tomu, ze uz
je 2.6 venku, asi bych mel. No s prechodem stejne pockam az na verzi
2.6.2 nebo 2.6.3 ta uz bude odladena. Totez udelam i s "trojkou".  :-D
Preci jen prepsat kod to trojkove syntaxe taky chvilku zabere, nehlede
na to, ze jiste nebudou hned dostupne vsechny moduly.
Trosku se bojim, aby vubec nektere moduly nekdo prepsal. Preci jen neco
je uz stare a leta na to nikdo nesahl (proc taky kdyz to funguje) :-(
No, snad se to casem vsechno narovna. Nastesti mx.DateTime, SQLAlchemy,
paramiko, .... a dalsi moduly co pouzivam jsou natolik zive, ze se jim
jiste budou autori venovat i nadale :-D
U tech ostatnich verim, ze se vzdy najde nekdo kdo se danemu modulu bude
venovat, alespon z duvodu vlastni potreby :-)

BTW: nevite nekdo jak je to se setup tools
(http://pypi.python.org/pypi/setuptools). Docela jsem si to na Woknech
oblibil (pouzivam to jako alternativu apt-get na Debianu, a nemusim tak
slozite hledat baliky, kdyz zrovna nepotrebuju jinou nez aktualni
stabilni verzi). Chtelo by to sice par vylepseni, ale jinak je to pekny
nastroj. Nevite nekdo jestli se spolecne s prichodem "trojky" chysta
nejake oficialni zacleneni setup tools do zakladniho baliku ?

Tomas