[python] odpověď Prosím o radu, jak vytvořit český program

slush slush na centrum.cz
Sobota Říjen 18 00:14:58 CEST 2008

Zdravim,

uprimne, myslim, ze takova aplikace je docela slozita. Ostatne, myslim, ze
existuje dost jiz hotovych aplikaci, ktere delaji totez.

Viz. napriklad http://www.fileheap.com/software/dictaphone.html

Marek