[python] SQLObject - úprava parametr? p?i vytvá?ení t?ídy

Jaroslav Aster orm na humlak.cz
Čtvrtek Říjen 23 21:23:09 CEST 2008

Ahoj,

narazil jsem na takový, spíše estetický problém, který se mi prozatím
nepodařilo vyřešit. Pokud definuji nějakou třídu a dědím od třídy
SQLObject, tak při vytváření objektu z mnou definované třídy nemohu
použít poziční parametry. Uvedu na příkladu.

class MojeTrida(SQLObject):
	x = IntCol()

# spravne
MojeTrida(x=1)

# spatne
MojeTrida(1)

Definování medoty __init__ u třídy MojeTrida nepomůže, protože
SQLObject, protože SQLObject tam dělá nějakou "magii". Potřeboval bych
paramety upravit ještě před zavoláním __init__. Neměl by někdo nějaký
nápad?

--
Jaroslav Aster <orm na humlak.cz>