[python] freeze,kodovani

Petr Zlamal p.zlamal na gmail.com
Sobota Září 20 14:40:37 CEST 2008

Diky za nakopnuti. Bylo to opravdu tim, avsak mam s tim jeste potize.
Konkretne se syntaxi takoveho typu:

print u"data v konfiguračním souboru %s jsou ve špatném formátu
".encode("utf-8") %(self.path)

chybova hlaska (v nativnim pythonovskem skriptu, ne ve zmrazenem!!!):

Traceback (most recent call last):
  File "run_BastControl_v1.py", line 183, in iniLoad
    self.loadIniStatus=self.conf.read(self)
  File "/home/vepro/vlrz/conf_BastlControl_v1.py", line 25, in read
    print u"data v konfiguračním souboru %s jsou ve špatném formátu
".encode("utf-8") %(self.path)
UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xc5 in position 11:
ordinal not in range(128)

konstrukty toho typu (bez formatovaciho retezce %s):

print u"přidávám větev do databáze".encode("utf-8")

Funguji spravne