[python] Smazání určitého řádku s widgety z QGridLayoutu

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Neděle Duben 19 19:37:02 CEST 2009

Dobrý den přeji.
Potřeboval bych pomoci s PyQt. Mám QGridLayout, kde každý jeho řádek
má mimo QLineEdit a jiných widgetů tlačítko, které má onen řádek
smazat.
Umím zjistit kterého řádku čudlik byl zmáčknut, umím najít widgety
onoho konkrétního řádku, ale pomocí removeItem je neumím smazat.
Tedy ony zmizí, ale funguje to nějak divně,řádek se posune někam
naspod QGridLayoutu, kousek widgetu je pořád vidět, těžko popsat.

Kód kterým mažu:
def deleteRow(self):
    sender = self.sender()
    index = self.answersWidgets.indexOf(sender)
    row = self.answersWidgets.getItemPosition(index)[0]
    for x in range(self.answersWidgets.columnCount()):
	widget = self.answersWidgets.itemAtPosition(row, x)
	if widget is not None:
	    self.answersWidgets.removeItem(widget)

Udělal jsem video, tam je dobře vidět, kde je problém.
http://www.vimeo.com/4226650
Co dělám špatně ?

--
S pozdravem