[python] Fw: Tips to Sell Domains - Importance of Domain Age

Pavel Kosina geon na post.cz
Středa Prosinec 23 14:58:05 CET 2009

Jarku, uklidnuji tě, neobjevil jsi jí ty, objevili jí všichni, co jsou v
této konferenci  ;-)
Věř mi, že tyto spamy, které tu "objevujeme", jsou tak desetina, možná
setina toho, co sem dorazí. Takže prostě klid, občas se stane.

Hezký svátky