[python] Prosím ještě o jednu radu

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Červen 2 21:37:50 CEST 2009

Zdravím,

ukončování programu jsem vyřešil funkcí - sys.exit.

Zjistil jsem, že to opravdu skvěle funguje.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Petr Messner" <petr.messner na gmail.com>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Friday, May 29, 2009 4:31 PM
Subject: Re: [python] Prosím ještě o jednu radu

Ahoj,

alt-f4 zavírá okno, zavření okna nemusí znamenat automaticky ukončení
programu. Nejspíš si na zavření okna musíš pověsit nějaký callback,
který ti ukončí program. Tohle bývá i v tutoriálech a ukázkových
programech GUI knihoven.

Ve WxPython stačí použít setTopWindow(); po uzavření posledního takto
označeného okna by se měl program ukončit.

Snad jsem se strefil :)

PM