[python] kam je vhodné napsat import sis

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Pátek Červen 5 08:31:28 CEST 2009

smajlik je graficke znazorneni usmevu pomoci textovych znaku nejcasteji je
to zavorka a dvojtecka tedy toto :) nebo :-) pripadne :-)
Ohledne toho sys doplnim ze pokud si nejsi jist zda program modul sys
pouziva tak ho tam nedej a uvidis zda bude fungovat.