[python] Bez -i to funguje

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Červen 5 11:04:32 CEST 2009

Zdravím,

Ano, je pravda, že se jedná o utf8.

Pokud jde o znalosti programování, to nemám, ale to, že mi ten program dělal
někdo jiný, je dobré v tom, že mi jej dělal bez užití grafiky. Ta by mi
čtena nebyla.

Prosím, zkuste si nainstalovat vhodný WX Python a zjistíte, že to, co jsem
psal o tom, že mi to funguje bez -i.

Ale jakmile si ho tam dám, tak počítač musím restartovat natvrdo.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Friday, June 05, 2009 9:24 AM
Subject: Re: [python] Bez -i to funguje

Ondrej Beranek napsal(a), dne 5.6.2009 9:12:
> Vidim na zacatku ctyri porazdne zadky a pak 4 dost divne znaky ktere
> by se v kodu rozhodne vyskytovat nemely.

je to utf8, asi proto, já to vidím normálně. Tedy pokud se bavíme o s.py.

> Jarku jeste se chci zeptat jak resite vizualni stranku programu kdyz
> nevidite jak to vypada.

No to by mi taky zajímalo. Možná mu ale čtečka čte mezery na počátcích
řádků, i když to by stejně musel výbornou pamět, aby si pamatoval, jak
ten odstavec předtím byl zarovnán, aby byl schopen psát náročnější
programy s funkcemi.

Problém je, že tento program asi nepsal Jarek, že se snaží do něho něco
dodělat s minimální až žádnou programátorskou znalostí Pythonu.

P.