[python] cp 852 / cp1250

Tovim jaakubi na gmail.com
Sobota Červen 20 10:17:27 CEST 2009

Zdravím vespolek a osměluji se ptát, ale předesílám, že odpověď nutně
nepotřebuji.

Pohrávám si v psql s databázemi a kdykoliv měním databázi, říká se mi na
třech řádcích, že konzole mého cmd.exe má jinou cp než má

vlastní Windows. Náprava pro aktuální seanci je snadná - dřív než začnu
pracovat v psql, napíšu "chcp 1250" a mám to řešené.

Zajímalo by mne, zda existuje šikovný způsob jak trvale (nikoliv na věčné
časy) nastavit pro cmd.exe kódovou stránku 1250.

Pokud je to složité, stačí mi něco jako: "Ano ale je to složité".

Děkuji.

Tovim