[python] Optimalizace vicenasobneho spousteni skriptu

sebastian sebastian na sendmail.cz
Čtvrtek Březen 5 21:19:11 CET 2009

Zdravim,
resim takovy "problem" a nevim jakou cestou se dat. Dovolim si Vas uvest
do obrazu: v miniaturni embedded desce (RouterStation od UBNT) mam
funkcni Python 2.5 - k teto desce mam pripojeno nekolik seriovych portu
(mam funkcni pyserial); na portech budou pripojeny ruzne periferie;
puvodni idea byla ze pro kazdou periferii vytvorim skript kteremu pomoci
parametru pridam pri spusteni co ma delat; pokud by skripty spoustela
obsluha rucne urcite by to fungovalo dobre; v budoucnu je ale bude volat
aplikace provozovana na jinem stroji pomoci ssh, bude je volat pomerne
casto a navic bude mit aplikace v jednom okamziku otevreno vice ssh
spojeni v kterych bude volat vice techto skriptu; co mne trochu trapi je
efektivnost vyse popsaneho; chapu to spravne tak, ze pro kazde spusteni
skriptu se nejdrive nahraje do pameti samostatna instance Pythona? Cili
pokud spustim treba pet skriptu budu mit zaroven v pameti pet interpretu
Pythona a zaroven pokud v jeden okamzik spustim dva ruzne skripty budou
se do pameti natahovat dva interpreti?

Obavam se, ze to chapu spravne :-(

Mohl bych cele ovladani prepsat do jednoho skriptu ale nevim jak bych
potom resil situaci kdy jeste jeden skript respektive funkce obsluhujici
jednu periferii neskoncila a ja potreboval ovladat jinou.

A proto bych uvital nazor nekoho dalsiho jakou cestou se vydat.

Predem diky za reakce.

Sebastian