[python] wxPython - zobrazení dat z DB

BoneFlute boneflute na taco-beru.name
Neděle Březen 8 17:31:24 CET 2009

Mix napsal(a):
> Dobrý den , nevím si s tím rady a tak vás chci požádat o pomoc.
> mám data uložená v DB kde jsou sloupce ID, cilso1, cislo2, cislo3.
> Potřebuji tyto data zobrazit v tabulce kde budou některé sloupce jen
> zobrazené a jiné bude možnost editovat.
> Počet sloupců bude pevně dán, ale počet řádku bude pokaždé jiný. (viz
> ukázkový kód)
> Takže jsem se chtěl zeptat jak tyto data řádek po řádku zobrazit. a po
> editaci je přes tlačítko "Ulozit" uložit zpět do databáze, aby se mě
> editovatelná pole uložila zpátky ke správnému řádku s daným ID. ukázka
> [...]

Vytvoření:
Vytvořil bych si funkci, která vrátí sizer obsahující všechny naplněné
elementy jednoho řádku. A výsledek bych umístil do vertikálního sizeru.
(To celé případně do WindowScrolled)

Uložení
Obsah window lze procházet a vrátit všechny elementy:
http://www.wxpython.org/docs/api/wx.Window-class.html#GetChildren
Můžeš rozlišovat podle názvu, nebo rozsahu id.
Také si můžeš při vytvoření prvků pamatovat jejich id a pak se ptát
konkrétně na ně.

Uložení do databáze už tu bylo. Dokonce jsem odpovídal konkrétně já.

--
BF