[python] Skript v linuxu a zapis do jine konzole nez v ktere bezi

sebastian sebastian na sendmail.cz
Úterý Březen 10 14:35:55 CET 2009

Zdravim,
netusite nekdo jestli jde ve skriptu spustenem v linuxu psat do jine
konzole nez ve ktere skript bezi? Prihlasim se k masine pres ssh, a
spustim skript ktery pomoci print vypisuje hlaseni do ssh konzole v
ktere bezi ale hodilo by se mi nektere zpravy vypisovat i v zakladni
konzoli ktera v tomto pripade bezi na seriovem portu. Neni problem
zapsat primo do portu ale ja do te prvni konzole smeruji vsechny bezne
zpravy ostatnich programu (rozhrani bezi/nebezi apod.) takze by mne
zajimalo nejake ciste systemove reseni pokud existuje.

Diky, S.