[python] Skript v linuxu a zapis do jine konzole nez v ktere bezi

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Úterý Březen 10 15:48:45 CET 2009

1) pracny reseni - delat to rucne vsude kde chci

	fd = open("/dev/ttyS0")
	print >> fd, "ahoj svete"

ciste pro uplnost, nepredpokladam ze by nekdo chtel takovou vec delat :-)

2) jednoduchy reseni - grep a tee

	somecommand | tee /dev/stderr | grep "IMPORTANT" > /dev/ttyS0

cely vystup skonci ve stderr, IMPORTANT radky v seriaci. 0% prace, 100% unix

3) spravny reseni (IMO) - syslog
python ma prekvapive modul syslog. je to vic prace, ale ta by sla udelat z
vetsi casti nejakym tim regexem. o schopnostech syslogu se snad rozepisovat
nemusim.

Urcite by se dalo vymyslet N jinych zpusobu, tohle jsou prvni tri co me
napadly.
	hynek

sebastian (10.3.09):