[python] py2exe, nereagující Qt program

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Březen 11 20:30:54 CET 2009

Zdravím.
Vytvářím jeden prográmek (http://code.google.com/p/moodleed/) a
potřebuji mít i verzi fungující pod windows, tu mi zařizuje py2exe.
Ještě před nedávnem bylo vše bez problémů, teď jsem na tom nějakou
dobu nic nedělal a až posledních pár týdnů proběhly nějaké změny.
Problém je v tom, že py2exe mi vytvoří .exe verzi, akorát že widgety
nereagují, po kliknutí na volbu v menu se nic nestane.
Dá se nějak dostat k stderr, nějakým chybovým hláškám nebo tak něco ?
Když exe spustím z windows příkazové řádky, tak se žádný výštup
nekoná, funguje jim to jinak, nejspíš, windows neznám ...

Když už se ptám, tak s čím by pod windows mohl kolidovat název modulu
parser.py s třídou Parser ? Nějak se to py2exe nelíbilo, musel jsem to
přejmenovat .. Taky __file__ vyhazovalo jakousi chybu, ale to už nějak
pořeším ..

Zkusím udělat exe z nějaké starší revize, možná je problém v
nainstalovaném Pythonu/PyQt či kdo ví kde ....

--
S pozdravem
Martin Stiborský

Jabber: stibi na njs.netlab.cz