[python] py2exe, nereagující Qt program

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Čtvrtek Březen 12 13:44:16 CET 2009

2009/3/12 Ondrej Beranek <rainbof na gmail.com>:
> jo, povedlo se to :D nemam tu pyQt zkusim to doma.

Díky mockrát.

geon:
Jé, neznal jsem, až budu muset něco dělat ve Windows, tak to se hodí.

Na 99% mám nějakou chybu v kódu já, nejspíš se v Qt knihovně změnilo
něco, co mi už tu chybu teď neignoruje, ale na druhou stranu, proč mi
to tedy funguje v Linuxu ? Těžko říct, jakou jsem měl tehdy
nainstalovanou verzi PyQt, já to myslím zkoušel i na jiném PC, teď mám
XP ve VirtualBoxu .
Teď koukám že PyQt mám stejnou verzi (4.4.4-2) ve Windows i v Linuxu,
Python je v 2.6.1 taky na obou systémech.
To jsem opravdu zvědavý, kde je problém.

Díky mockrát za pomoc.

--
S pozdravem
Martin Stiborský