[python] py2exe, nereagující Qt program

Pavel Kosina geon na post.cz
Čtvrtek Březen 12 13:54:59 CET 2009

Martin Stiborský napsal(a), dne 12.3.2009 13:44:
> Na 99% mám nějakou chybu v kódu já, nejspíš se v Qt knihovně změnilo
> něco, co mi už tu chybu teď neignoruje, ale na druhou stranu, proč mi
> to tedy funguje v Linuxu ?

Tak koukám, že je to něco pro Moodla ;-) Já docela do Moodla dělám, jako
správce u nás na škole, tak se na to pak kouknu, jestli to bude k
použití. I když zatím to používáme jen jako uložiště studijních
materiálů, než jako testovací nebo komunikační prostředí. Dej vědět, až
to půjde, nebo mi klidně pošli nějaké to exe, klidně i zdrojáky, jak
chceš. V rámci volného času mohu testovat.....

Zkoušel jsi to nabízet i v české moodlovské konferenci? Nepamatuji si,
že bych to tam viděl.

Ahoj

--
geon