[python] py2exe, nereagující Qt program

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Březen 17 04:31:52 CET 2009

Dobré ráno.
Problém vyřešen. Chyba byla v mé vlastní blbosti ..
Totiž, jak jsem zjistil, tak problém s nereagujícím widgetem se týkal
pouze položek v menu. Ostatní wigety fungovaly normálně, dělali to co
měli.
Takže jsem pořádně kouknul do dokumentace a signál, který se pošle
když se klikne na položku menu, je triggered(), já jsem používal
activated(). Pod linuxem toto prošlo, pod windows ne, trochu zvláštní
když na obou systémech mám PyQt ve stejné verzi, ale je to tak.
triggered() je podle dokumentace správně. V dřívějších verzích pyqt
bylo nejspíš správně activated(), nebo to možná bylo tolerováno i na
windows, nevím, teď už to tak není.
Takže pro příště: Pořádně číst dokumentaci, když už ji má Qt tak hezky
zpracovanou :)

Díky všem za účast :)

--
S pozdravem