[python] py2exe, nereagující Qt program

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Úterý Březen 17 19:09:51 CET 2009

Jestli wydle funguji jako za mych mladych let, staci pribalit msvc dllko do
adresare s exacem. Pokud uz je ta knihovna v systemu (99% IMO), pouzije se
ta. Jinak se najde "zalozni" v adresari s programem. Nevim jak si stoji
visty, ale v 98kach blahe pameti a ve wine jsem to delal bezne.

Martin Stiborský (17.3.09):