[python] alokace pameti,windows vista 64bit

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Úterý Březen 17 22:21:40 CET 2009

Myslím že v xp se to dělalo přidělením větší virtuální paměti celkově, to menu se dá najít někde ve vlastnostech počítače (menu Tento počítač). Otázka je jestli vůbec python pro windows dokáže pracovat s takhle obrovskými výpočty..  google možná poradí: http://lmgtfy.com/?q=windows+vista+memory+allocation

btw: hledáš smysl života nebo proč tak obrovské nároky?