[python] alokace pameti,windows vista 64bit

Petr Zlamal p.zlamal na gmail.com
Úterý Březen 24 12:20:37 CET 2009

Nejak me nenapada k cemu by to bylo. Vim, ze je problem s nedostatkem
pridelene pameti, pokud je ji dostatek (linux stroje) vse bezi jak ma.
Problem bych videl jen v te alokaci pameti pro windows