[python] Import z csv - diskuze

Michal Witiska witi na seznam.cz
Pátek Listopad 6 07:07:32 CET 2009

Ahoj,
děkuji za ukázku. Myslím, že by se mi hodilo mít načtená data k pozdějšímu zpracování.

Chtěl jsem postupovat takto:
1) nejprve načíst data do nějakého pole ("listu")
2) seznam[x][y] - x,y zvolí uživatel, y bude typ úlohy - budu např. průměrovat souřadnice v urč. sloupci, x bude určovat, o jaký bod půjde (mám mnoho řádků)

Zatím postupuji takto:
print ('-------------------------------------------------')
print ('Zvol typ ulohy')
print ('1 - prumerne reseni v souradnici x ze 3 observaci')
print ('2 - prumerne reseni v souradnici y ze 3 observaci')
print ('3 - prumerne reseni v souradnici z ze 3 observaci')
print ('-------------------------------------------------')
m = raw_input ("Zadej volbu, prosim: ")
j=1
poradibodu=0
soucet=0
m = int(m)+2
while j<=3:
      poradibodu=raw_input('Zadejte poradi bodu: ')
      poradibodu=int(poradibodu)
      soucet=soucet + float(seznam[poradibodu][m])
      j=j+1
print 'vysledek: ', soucet/3

Je to dost kostrbaté, ale zatím mi to lépe nefungovalo. V datech pro m=3,4,5 se jedná o souř. x,y,z

Michal Witiska