[python] Problem s argumentami pri volani metody instancie

Carry carry.f na seznam.cz
Sobota Září 5 19:10:02 CEST 2009

Dakujem za odpoved. Myslim ze mate pravdu, aj ked tomu este nerozumiem.
Je mozne ze som tam pridal ten self sam, ale zistil som ze mam starsiu
verziu modulu ako je ta v odkaze (kde self v definicii nie je). Neviem
co znamena Callable, este som sa s tym nestretol, budem musiet
dostudovat tuto tematiku, vidim to poprve. Az teraz som si vsimol ze v
tom module je za definiciou nejake Callable, ktore spominate. Ako
vravim, zatial som skor uzivatel. V kazdom pripade pomohlo odstranit
self parameter z definicie a teda asi rozbehnut ten hack, ktoremu zatial
nerozumiem. Myslim ze ho zatial necham tak ako je, kedze funguje,
minimalne nez to pochopim...