[python] Program vlastni env

rajcze rajcze na gmail.com
Pondělí Září 21 11:57:29 CEST 2009

Ahoj,

neda mi to, abych si "nezaprudil"

2009/9/21 Petr Messner <petr.messner na gmail.com>:
> Nebo ten program prostě nespouštět přímo jeho názvem, ale "python2.4
> program". To bude asi lepší, než hýbání se shebangem.

tohle rozhodne neni dobra rada, pokud se ma nejaky script poustet
vzdycky v pythonu 2.4 tak je idealni nastavit shebang na python 2.4.
Nenastavenym (nebo jinak nastavenym) shebangem lze zpusobit tunu
problemu. U pythonu to asi nebude tak horke, ale u shell scriptu je
peklo, kdyz lidi nepisou shebangy a spolehaji na to, ze sh je vsude
symlink na bash...

Mozna je to vec osobni preference, ale pokud vis v cem ten skript ma
bezet, tak je IMHO lepsi napsat spravny shebang, nez pak stravit pul
dne premyslenim "proc mi to sakra dela neco jinyho".

Joza

--
Rules of Optimization:
Rule 1: Don't do it.