[python] Problém s nahráváním knihovny *.pyd do win

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Pondělí Září 21 17:05:23 CEST 2009

MICHÁLEK Jan Mgr. (21.9.09):
> Tam chyba není, python mis právně najde to init, když navíc napíšu jméno
> neexistujícího modulu, vypíše mi to něco jinýho. Chybí mi tam zkrátka
A v tom initu je opet import a ten hleda, jak jsem se snazil naznacit,
v PYTHONPATH, nikoliv v PATH. A bud nenajde vubec, nebo najde ale z nejakeho
neprilinkuje dllko.

> nějaká knihovna a já netušim jaká, dependency walker mi našel, že nějaký
> widlácká knihovna (mpr.dll) nemá pořešený export čico, ale stjně si mylim,
> že v tom to není.
Otazka neni co si myslis ty, ale co si mysli pocitac :-) Jestli zminovany
dependency walker je neco jako linuxove ldd, tak by to mohlo byt ono.
Za mych mladych bourlivych wydlackych casu jsme tohle zkouseli tak, ze jsme
nekde na netu nasli dotycne dll a strcili ho do adresare s programem.
msvcr70.dll jsem sebou nosil vypalene na cd, abych si usetril hledani...