[python] Problém s nahráváním knihovny *.pyd do win

MICHÁLEK Jan Mgr. Michalek.Jan na uhul.cz
Pondělí Září 21 18:11:56 CEST 2009

K tomu proces monitoru, vypadá to, že to nenachází mapník.dll v mapnik.lib, ale v Pathu to mám zadané dobře. Snad už tuším, kde je chyba, budu muset akorát chvíli laborovat. Všem děkuji za rady. Je.

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of MICHÁLEK Jan Mgr.
Sent: Monday, September 21, 2009 5:07 PM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python]Problém s nahráváním knihovny *.pyd do win

Tím, že najde jsem si téměř jistý, pokud tam dám vymyělený modul, hlásí to něco jiného, když dám _mapnik, tak to hlásí DLL load failed. Takže to zbuchne a já netuším proč. Musejí tam být nějak špatně nastavené závislosti, ale nezjistil jsem, jak to najdu, zkoušel jsem laborovat s tím filemonem, ale není mi jasné, co vlastně mám hledat.
Je.