[python] Podívejte se na můj Facebook profil

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Září 29 12:35:21 CEST 2009

Nejak casto zacinaju ludia zabudat (pri hromadnych mailoch), ze su prihlaseni aj do nejakych konferencii. Zacina to byt fakt otravne..

-----Pôvodná správa-----
Od: Kadimura Kucera [invite+zro6hi6e na facebookmail.com]
Komu: Konference PyCZ
Predmet: [python] Podívejte se na můj Facebook profil

 Facebook

 	facebook

	Kadimura Kucera má:
145 přátel
0 fotek
0 poznámek
2 příspěvky na zdi
6 skupin	Podívejte se na můj Facebook profil
Ahoj python na py.cz,

Zřídil(a) jsem si Facebook profil, kde můžu zveřejnit svoje fotky, videa a události, a chci si vás přidat mezi své přátele, abyste se taky mohli podívat. Nejprve se ale musíte přidat k Facebooku. Jakmile se přidáte, můžete si také vytvořit vlastní profil.

Díky,
 Kadimura

K registraci do Facebooku následujte tento odkaz:http://www.facebook.com/p.php?i=100000286410557&k=Z6E3Y5USSZ6GZGCJPC6YUUQ2W3IB4X2FU3CXE&r
Podívejte se, kdo další vás pozval na Facebook:

		Ebru Ketencioğlu
723 přátel
		Jiri Vit
41 přátel
4 fotek

 	Kadimura Kucera pozval(a) python na py.cz na Facebook. Pokud již od Facebooku nechcete tento typ e-mailů dostávat, kliknutím sem jejich odběr zrušíte.
Kanceláře organizace Facebook se nacházejí zde: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.