[python] Python 3.x vs. Python 2.x

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Úterý Září 29 13:24:56 CEST 2009

Ahoj,

zalezi na tom, co chcete delat. Ja treba u Pythonu 3 cekam na nejaky
definitivni postup okolo WSGI, na ktery ceka i mnoho navazujicich
knihoven pouzivanych pri tvorbe webovych aplikaci. Takze se (v teto
oblasti) zatim dela v Pythonu 2 a az nastane spravny cas, projekty se
"jen" prozenou pres 2to3 a pojede se dal v Pythonu 3.

Python 3 urcite neni krok spatnym smerem. Ja osobne si ale myslim, ze
idealni doba pro Python 3 bude, az bude soucasti Debianu stable :)
Opravdu nejjednodussi bude zjistit si, jake knihovny budete potrebovat
a zjistit si, v jakem jsou stavu. A pripadne si nastudovat ten proces
prechodu na Python 3; u dobre napsaneho programu by to nemel byt
problem (pisete testy, ze? :)).

PM