[python] Python WSGI (začátečník)

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Neděle Duben 25 10:34:48 CEST 2010

On 24.4.2010 19:50, Thomix wrote:
> Proto by mě zajímalo zda není chyba používat python frameworky na
> velké projekty. Pokud ne v čem by jste mě doporučili je dělat ? Rád
> bych si právě udělal i vlastní administraci a nechtěl bych využívat
> něco co už je. Ještě jednou děkuji :)

Připojuju se k předpisatelům a doporučuju poohlédnout se po frameworku.
Obavy z jeho nevýkonnosti mít nemusíš -- za předpokladu, že budeš
nějakou dobu na začátku věnovat učení, jak věci dělat správně. Práci s
frameworky je třeba se učit, nenaprogramuješ Hello world během 5 minut,
ale to učení se sakra vyplatí, ušetří čas, úsilí a zoufalství později.
Filosofie je trošku jiná než u PHP (kde v podstatě žádná není), ale
stojí na solidních základech.

Jsem příznivcem Djanga, existuje překlad jeho homepage:
http://djangoproject.cz/
Další články i tutoriální seriály v češtině najdeš velmi rychle sám.

Ať to jde.

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164