[python] Vytvoření souboru typu Bat

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Neděle Srpen 1 18:30:44 CEST 2010

Ahoj Jarku,

  Jiste to jde, i kdyz neni z dotazu uplne jasne, co presne by ti
zjednodusilo praci se cteckou. Pokud jde jenom o spusteni Pythonu,
staci ti jednoduchy textovy soubor s priponou .cmd nebo .bat. V tom
souboru staci mit napsano:
C:\python26\python.exe

Zalezi na verzi Pythonu na vem pocitaci, ta cesta muze byt trochu
jinak. Taky bys mohl jako prvni znak na radek napsat zavinac (tedy @),
tim se jenom potlaci vypis toho spousteneho radku.

  Ten .cmd soubor musis umistit nekam, kam se Windows standardne
divaji, treba do C:\Windows.

  Pokud to neodpovida na tvou otazku, tkus ji prosim upresnit.

  Jirka