[python] pyqt4,QTextEdit

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Čtvrtek Srpen 5 14:21:30 CEST 2010

Po dobu běhu tvého cyklu se nejspíš nezpracovávají události, které
nastávají - včetně těch, které způsobí vypsání textu do toho GUI
prvku.

Zkus občas zavolat nějaké processEvents(), myslím že app.processEvents().

Abych si to vyzkoušel, připravil jsem nějaký příklad:
http://gist.github.com/509640
(je to narychlo a s Qt/PyQt nemám moc zkušeností, tak ten příklad
neberte zas tak vážně :-))

Petr Messner