[python] ORM frameworky v pythonu - zkušenosti

rajcze rajcze na gmail.com
Středa Srpen 18 01:52:14 CEST 2010

Ahoj,

z osobni zkusenosti muzu doporucit SQL Alchemy. Nemam to, pravda, ale
s cim srovnat, protoze sem se ORM vzdycky vyhybal jako cert krizi.
Tohle me ale nadchlo tim, ze to dokaze soucasne "byt chytre", ale
pritom me to nijak neomezuje.
Pokud si jeste nezkousel (jako ze bych se divil, je to jeden z
nejznamejsich ORM), tak tomu urcite dej sanci

joza