[python] ORM frameworky v pythonu - zkušenosti

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Středa Srpen 18 17:58:18 CEST 2010

> rozhodne SQL Alchemy (http://www.sqlalchemy.org/),
+1
Žádný jiný ORM neznám, taky jsem se jim vyhýbal a i z SQLAlchemy jsem dlouho
používal jen expression language, ale to se pomalu mění. SQLAlchemy je geniální.
No, možná jedna vada - moc nepodporuje volání stored procedures (teď
mi asi někdo
vynadá...).

> je to zivý projekt a práce v něm je opravdu parádní. Od jednoduchých věcí, po řadu specialit.
> A nebo, a to je z maličko jiného soudku, použít orm z nejakého web frameworku. Nevím, jaké má být nasazení (desktop, web, server), ale třeba by to šlo.

Já používám SQLAlchemy ve webovém frameworku, i pro standalone aplikace.
--
Petr