[python] webová vs. mailová konference (bylo: test [spam])

MICHÁLEK Jan Mgr. Michalek.Jan na uhul.cz
Pondělí Únor 8 16:28:38 CET 2010

Mě mejlová konference vyhovuje, pokud by to bylo možný propojit s fórem na webu, tak bysem to uvítal, pokud by to znamenalo, že to bude setříděný tak přehledně, aby člověk dohledal, co ho zajímá. Ale teda ta mejlová forma mi fakt hodně vyhovuje, řekl bych, že je celkem osvědčená. To že je to občas mrtvý je tim, že se nikdo neptá. Já se prakticky obratem dycky dozvěděl odpověď, když sem si s něčim nevěděl rady.
Je.

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Monday, February 08, 2010 3:42 PM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python]webová vs. mailová konference (bylo: test [spam])

webová komunikace přes fóra tříští síly. Nejefektivnější komunikace pro vývoj čehokoli je systémem usenet-news a až poté e-mail. Pak dlouho nic, pak nic, ještě jednou moc dlouho nic, IM systémy (IRC...), a pak až teprve web.
Ale uznávám, že pr lidi, pro které znalost užívání internetu začíná a končí browserem, jsou webová fóra jediným dostupným prostředkem.

Otázka zní: stojíme i o ně?