[python] Python a Windows Mobile letos

Radek Holý radekholypublic na gmail.com
Středa Březen 3 15:15:27 CET 2010

Samozrejme o ostatnich mobilnich platformach taky uvazuji, ale tam
vim, ze to nejak pujde. Proto o nich nemluvim. Zatimco Windows Mobile
nejdou.
IronPython udajne bohuzel nejde (pokud se to nezmenilo), protoze neni
kompatibilni s .NET compact framework.
O tom, ze Windows Phone 7 budou uplne jine jsem slysel, ale myslel
jsem, ze to je zas jen marketing (predelaji vzhled a spoji se
socialnimi sitemi) - netusil jsem, ze bude zmena i v oblasti
kompatibility aplikací.
Ale i tak by se mi libila kompatibilita s Windows Mobile, protoze
aspon v mem okoli jsou hodne rozsirene.

Radek

Dne 3. března 2010 13:01 Martin Stiborský <martin.stiborsky na gmail.com>
napsal(a):
> Nejlépe je na tom s Pythonem Maemo, je to absolutně bez problémů,
> programování "jako" na desktopu.
> Na iPhone to s Pythonem jde taky, ale není to zrovna "příjemné"
> programování, já jsem na to nervy neměl.

>>> 2) Ještě mě napadlo, že by se to možná dalo řešit IronPythonem nebo