[python] OT: Překlad Dive Into Python 3 -- názory

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 20 09:40:45 CEST 2010

Petr Přikryl píše v Čt 20. 05. 2010 v 08:32 +0200:
> Vladimir Macek

> No, v době psaní jsem na tom asi nebyl nejlíp :)
>
> Vezmu to polopaticky. Zkuste si stáhnout PDF z
>
> http://diveintopython3.org/d/diveintopython3-pdf-latest.zip
>
> Podívejte se na to (je to klikací PDF) a pouvažujte nad
> tím, jestli byste si koupili knihu, která vznikne vytištěním
> takového PDF (tj. že se např. z hypertextových odkazů
> stanou jen podtržené texty).
>
> Pak si zkuste stáhnout
> http://diveintopython.org/download/diveintopython-pdf-5.4.zip,
> tj. starší verzi knihy pro Python 2, a porovnejte.

> [...]

Osobně jsem určitě za normální vysázení v něčem typografickém.

CZ.NIC už vydal IPv6 od Pavla Satrapy a ta kniha je dost dobře vysázená.
Nicméně Pavel to patrně sázel sám, mám pocit, že spíš v nějakém
docbooku, ale nejsem si úplně jistý. Asi by stálo za to, se zeptat, jak
to teda vlastně dělali.

D.