[python] Proces vs. vlakno

Tomas Hnizdil tomash.cz na gmail.com
Středa Listopad 3 18:36:16 CET 2010

Jsem trochu dale, zatim jsem dosel k tomu, ze za vytvareni procesu muze
patricne pojmenovana knihovna "threading" :)
jeji verze pro 32/64 se nelisi, nicmene na amd64 strojich vytvori vlakna
(zustava jeden proces) a na i386 procesy (procesu je tedy vice). Tu
rozdilnou logiku bych tedy videl na knihovne thread, kterou si threading
importuje a vola z ni start_new_thread ...

Kazdopadne neco jako thread.py najit nemuzu, tohle nejspis nebude
pythonovska zalezitost, nebo se pletu?

v threading je i metoda _test(), zkousel jsem ji volat jak z pythonu 2.4.4,
2.5 a 2.6.2 ve vsech nam to tvori procesy ... nesetkal se nekdo s necim
podobnym? kde najit onen thread?