[python] Problém jak ukládat překlady - Django na Google AppEngine

Martin Kubát kubatmartin na seznam.cz
Čtvrtek Září 2 11:25:40 CEST 2010

Rosetta zjednodusene umi editovat po soubory. Resp. to, co se da udelat
na localu napriklad poeditem, udela rosetta online.
ono ani tak neni problem donutit rosettu tahat/ukladat prekladt z/do db,
ale jak to pak naucit django samotne? Jak mi rict, ze ma data do
gettextu najit v db?