[python] vstup z klávesnice pod Windows bez ENTER

"Ing. Vladislav Ludík" vlada na ludik.cz
Středa Září 8 13:43:17 CEST 2010

Ano, v konzoli je to OK, ale v IDLE to nefunguje.

Můj záměr byl pustit v programu dvě vlákna. V jednom poběží hlavní
program a ve druhém konzola, která bude hlavní program modifikovat.
Tak to mám pod Linuxem a funguje to správně.
Chtěl jsem udělat modul pod Windows a narazil jsem.

Je z toho nějaká cesta?

Díky VL