[python] Zjištění názvu souboru

Martin Lisiak4 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 06:38:54 CEST 2012

Dobrý den,

Nějak se mi nepodařilo najít odpověd na nasledující problém. Zde je situace:

Kliknu ve 32 bitovém Windows Vista Premium na soubor (ne .py ani .exe) textového charakteru, který bude mít mnou zadanou nestandardní příponu a pro tenhle typ souboru nadefinuji Windowsu, aby se po kliknutí na něj spustil můj program zkonvertován pomocí py2exe. Program se spustí a já potřebuji v daném programu vědět název souboru, kterým byl spuštěn, aniž by ho daný program dopředu znal. Jak toho docílím? Používám Python verzi 2.7.2.

Děkuji za odpověď

Martin

Ahoj,

skus: