[python] Roboti, REST, Flask?

Marek Nožka marek na tlapicka.net
Pátek Září 11 15:54:39 CEST 2015

On Fri, 11 Sep 2015 11:05:48 +0200 Honza Javorek <mail na honzajavorek.cz>
wrote to Konference PyCZ <python na py.cz>:

> Pokud bude REST API tim nejlepsim zpusobem jak to udelat (coz nemusi byt),
> tak bych to udelal nejak takto:

No...já měl v úmyslu použít spíš, "něco jako REST". Počítám spíš s tím, že
se bude používat jen GET a požadavky budou jako součást URL: /<id>/<akce>/
Nebo tak nějak. Jak bys to udělal ty?

Díky, myslím, že tak nějak to provedu.

Marek

--