[python] Nejvyšší číslo z databáze - řazení

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Středa Srpen 22 21:23:15 CEST 2018

Na první pohled to vypadá na nějaký Pandas.

Radku, neměl bys raději nějaký příklad, s konkrétními hodnotami, na kterém by bylo vidět, co to má dělat? :) (prostě unit test)

Petr Messner