<div dir="ltr">Presvedcil jste me. Pokusim se to naimplementovat jako multithreadovou aplikaci s poolem threadu. Velkym argumentem je, ze to je jedina metoda, ktera omezuje pocet paralelne otevrenych socketu a provadenych requestu i pri zvysujicim se poctu cilovych serveru a zaroven lze requesty rozumne paralelizovat. Pocitam, ze do 200 vlaken server vporadku utahne, takze zpozdeni mezi prvnim a poslednim requestem bude cca 1000/200 * 20 = 100 sekund, coz je jeste akceptovatelne.<br>
<br>Diky,<br>Marek<br><br><div class="gmail_quote">2008/8/2 superman <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:feed@centrum.cz">feed@centrum.cz</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
Také můžete otevřít 1500 neblokovaných socketů a řídit to jedním threadem.<br>
<br>
Nicméně řada strojů má omezení na max. počet socketů, či spojení paralelně.<br>
<br>
Jinak mě thread pool přijde velmi jednoduchý na implementaci. Skoro<br>
jednodušší, než asynchronní, pokud vezmu v úvahu i ošetření chyb. Navíc<br>
systém - asynchronním útokem vezmu tisícovku soketů a spojení, to nemusí<br>
dopadnout bez chyb. A co když těch serverů nebude 1500, ale časem třeba<br>
10000.<br>
<br>
Miloslav Ponkrác<br>
</blockquote></div><br></div>